Подбор по документи за заемане на една щатна бройка за длъжността „Чистач"

12.06.2025 г.
О Б Я В Л Е Н И Е
ОКРЪЖЕН СЪД - СМОЛЯН ОБЯВЯВА ПОДБОР ПО ДОКУМЕНТИ И СЪБЕСЕДВАНЕ ЗА ЗАЕМАНЕ НА 1 ЩАТНА БРОЙКА ЗА ДЛЪЖНОСТТА “ЧИСТАЧ”, ПРИ СЛЕДНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ:
I. Кратко описание на длъжността – почиства и дезинфекцира работните помещения на служителите и магистратите, залите, коридорите и тоалетните. Разнася и връчва съдебни книжа при нужда, получава и доставя служебна кореспонденция. Изпълнява други възложени от председателя на съда и съдебния администратор задължения.
Размер на основна работната заплата и ранг: от 1247 лв. до 1375 лв. + 95 лв. за V-ти ранг до 225 лв. за ІІІ-ти ранг, съгласно Класификатор на длъжностите в администрацията на съдилищата, на основание чл. 341, ал. 1 от ЗСВ, в сила от 01.03.2025 г.
II. Изисквания към кандидатите:
Минимални изисквания – кандидатите да са български граждани, да са навършили пълнолетие; да не са поставени под запрещение; да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер; да не са лишавани по съответен ред от правото да заемат определена длъжност; да отговарят на изискванията за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове, в Правилника за администрацията в съдилищата, в Класификатора по чл.341, ал.1 от ЗСВ и в длъжностната характеристика за съответната длъжност, да имат завършено средно образование.
ІІІ. Необходими документи:
- Заявление за кандидатстване за работа – по образец;
- Автобиография – по образец;
- Копие от документи за завършено средно или по-висока степен образование;
- Декларация по чл. 340а, ал. 1 от Закона за съдебната власт – по образец;
- Декларация по чл. 340а, ал. 2 от Закона за съдебната власт – по образец;
- Декларация-съгласие за обработка на лични данни съгласно Регламент (ЕС)2016/679 – по образец;
- Медицинско удостоверение от Център за психично здраве, издадено след проведен преглед, че кандидатът не страда от психични заболявания – оригинал;
- Копие на документите, удостоверяващи професионалния опит /при наличие на такъв/;
- Копия от документи, представени по желание на кандидата (квалификации, препоръки и др.);
Копията на посочените документи следва да бъдат заверени от кандидата с „Вярно с оригинала“ и подпис.
Документи, издадени в чужбина, да се представят с превод на български език, признати в съответствие с българското законодателство.
Съдебното минало на кандидатите (свидетелство за съдимост) се установява служебно.
ІV. Срокът за подаване на документи е 30 календарни дни, който се брои от деня, следващ датата на публикуване на обявата на интернет страницата на Окръжен съд – Смолян и поставянето й на таблото на входа на съдебната палата. В този срок желаещите могат да получат длъжностна характеристика и образци на посочените документи от съдебния администратор в Окръжен съд – Смолян, стая № 301 или да ги изтеглят от интернет страницата на съда - https://smolyan-os.justice.bg.
V. Място за подаване на документи – Документите се подават лично или чрез пълномощник в Съдебна палата – гр. Смолян, бул. „Бъргария“ 16, Окръжен съд – Смолян, стая № 301, ет. 3, всеки работен ден от 09.00 ч. до 17.00 ч.
Телефон за контакти: 0301/60401 – съдебен администратор.
Свързани файлове
-
1. Обявление - подбор по документи.docx46.08 KBdocx
-
2. ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ ЗА РАБОТА.doc55.00 KBdoc
-
3. CV-BG.doc60.50 KBdoc
-
4. ДЕКЛАРАЦИЯ по чл. 340а, ал. 1 ЗСВ.docx16.78 KBdocx
-
5. ДЕКЛАРАЦИЯ по чл. 340а, ал. 2 ЗСВ.doc36.00 KBdoc
-
6. Декларация-съгласие за обработка на лични данни.doc49.00 KBdoc
-
7. Длъжностна характеристика - чистач.pdf748.84 KBpdf